Ako nakupovať
Vitajte na našom e-shope! Radi by sme vám poskytli jednoduchý návod, ako nakupovať u nás. Postupujte podľa týchto krokov:
1. Vyhľadanie produktu
- Vyhľadávacia lišta: Na vrchu stránky nájdete vyhľadávaciu lištu, do ktorej môžete zadať názov produktu alebo kategóriu, ktorú hľadáte.
- Kategórie: Prehľadajte naše hlavné kategórie v menu, kde nájdete rôzne typy produktov.
2. Výber produktu
- Detail produktu: Kliknite na produkt, ktorý vás zaujme, aby ste si mohli prečítať podrobnejšie informácie, pozrieť fotografie.
- Varianty a množstvo: Ak je k dispozícii viac variantov (napr. farba), vyberte si preferovanú možnosť a zvoľte požadované množstvo.
3. Pridanie do košíka
- Pridanie do košíka: Kliknite na tlačidlo „Do košíka“. Produkt bude pridaný do vášho nákupného košíka.
- Pokračovanie v nákupe: Môžete pokračovať v prehľadávaní a pridávaní ďalších produktov do košíka.
4. Kontrola košíka
- Zobrazenie košíka: Kliknite na ikonu košíka v pravom hornom rohu stránky. Skontrolujte položky v košíku, ich množstvo a celkovú cenu.
- Úpravy: Ak potrebujete zmeniť množstvo alebo odstrániť položku, môžete to urobiť priamo v košíku.
5. Pokladňa a platba
- Prejsť na pokladňu: Ak ste spokojní s výberom, kliknite na tlačidlo „Pokračovať“.
- Osobné údaje: Vyplňte potrebné osobné údaje a doručovaciu adresu.
- Platobné údaje: Zvoľte preferovaný spôsob platby (hotovost, kreditná karta, bankový prevod, dobierka, atď.) a vyplňte potrebné údaje.
6. Potvrdenie objednávky
- Potvrdenie: Skontrolujte zadané údaje a kliknite na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.
- E-mailové potvrdenie: Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením a podrobnosťami o objednávke.
7. Doručenie a sledovanie
- Doručenie: Vaša objednávka bude spracovaná a odoslaná na zadanú adresu. Čas doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy.
- Sledovanie objednávky: Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s informáciami na sledovanie zásielky.
8. Vrátenie a reklamácie
- Vrátenie tovaru: Ak nie ste spokojní s produktom, môžete ho vrátiť podľa našich obchodných podmienok. Kontaktujte nás pre viac informácií.
- Reklamácie: V prípade, že dostanete poškodený alebo nesprávny produkt, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na vyriešenie problému.
Ďakujeme, že nakupujete u nás! Prajeme vám príjemný nákup.